Hulp op afstand

Soms is er hulp op afstand nodig, zodat we snel kunnen achterhalen wat het probleem is en hoe we dit voor je kunnen oplossen. Een support medewerker van Hosting.NL zal dan vragen of hij met je mee mag kijken. Wij gebruiken hiervoor een programma van Anydesk. Anydesk kun je gemakkelijk downloaden via onze website Hosting.NL.

Hulp via de Anydesk

  1. Vul de volgende url in de adresbalk van jouw browser (ga naar internet): hosting.nl/help
  2. Je komt vervolgens op een pagina uit waar je Anydesk kunt downloaden
  3. Download de juiste Anydesk
  4. Er wordt nu een bestand gedownload, welke onderaan de pagina verschijnt, zoals ieder gedownloade bestand:
    Download anydesk
  5. Klik op het gedownloade bestand
    – Bij een Mac verplaats je het uitvoerbestand naar Applicaties
    Verplaatsen anydesk
  6. Vervolgens wordt er gevraagd of je het bestand wilt opslaan of uitvoeren. Klik op ‘uitvoeren’
  7. De installatie van Anydesk wordt nu gestart
  8. Anydesk wordt geopend en er verschijnt een code van 9 cijfers, geef dit cijfer aan de medewerker van Hosting.NL
  9. Zodra de verbinding is gestart, wordt er om toestemming gevraagd. Klik hiervoor op Ok’.

De support medewerker kan nu met jou meekijken en het probleem waarschijnlijk spoedig voor je oplossen. Zodra de medewerker klaar is, zal hij/zij de verbinding met jouw computer verbreken of kun je dit zelf doen door op het kruisje van Anydesk te klikken.

 

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen