Buiten kantoortijd een probleem escaleren
Zodra je onderstaande stappen doorlopen hebt wordt er direct een Hosting Specialist ingeschakeld. Gebruik deze mogelijkheid tot escalatie zorgvuldig.
De escalatieknop is alleen beschikbaar buiten kantoortijden, zodat klanten in urgente situaties direct ondersteuning van een Hosting Specialist kunnen inschakelen.
Gebruik deze optie uitsluitend wanneer dit echt noodzakelijk is.- Voor buiten kantoortijden uitgevoerde werkzaamheden worden kosten in rekening gebracht, tenzij de oorzaak bij Hosting.NL ligt.
- Bij een onterechte of door eigen toedoen veroorzaakte escalatie wordt een tarief van €95,- ex btw gehanteerd.
Zo escaleer je buiten kantoortijd een probleem
- Open een ticket in het Mijn Hosting.NL dashboard
- vergeet niet je contactgegevens te vermelden
- Klik nadat het ticket aangemaakt is op de knop Escaleer
- Lees de waarschuwing aandachtig door
- Klik op de knop Bevestig Escalatie
Je ingediende vraag wordt nu direct geëscaleerd. Een Hosting Specialist neemt snel contact met je op.