Problemen met de nieuwe versie van Outlook
Update 12 november: IMAP in de nieuwe versie van Outlook werkt weer, mits de gebruiker ook een Microsoft account toegevoegd heeft. Nadat je de Microsoft-account en de IMAP-account toegevoegd hebt aan Outlook, zullen alle e-mailberichten worden gesynchroniseerd met de Microsoft Cloud. Alle contactpersonen en gebeurtenissen die je in Outlook maakt, worden opgeslagen in de Microsoft Cloud.
Origineel bericht:
Microsoft is een nieuwe versie van Outlook aan het uitrollen naar haar klanten. In deze nieuwe versie ontbreekt ondersteuning voor IMAP mailboxen. Als gevolg van deze actie van Microsoft kan het zijn dat de synchronisatie van jouw mailbox niet meer functioneert.
Er zijn verschillende opties beschikbaar: Je kunt de oude versie van Microsoft Outlook downloaden, overstappen op een alternatief e-mail programma of tijdelijk de webmail gebruiken.
Daarnaast raden wij iedereen aan hier vooral ook met de klantenservice van Microsoft over te bellen: 020 500 1500
Wil je meer weten over de verschillende opties en/of de download link naar de oude versie van Microsoft Outlook? Klik dan door naar deze pagina.