Buiten kantoortijd een probleem escaleren

Zodra je onderstaande stappen doorlopen hebt wordt er direct een Hosting Specialist ingeschakeld. Gebruik deze mogelijkheid tot escalatie zorgvuldig.

Bij misbruik brengen wij €95,- in rekening.

Zo escaleer je buiten kantoortijd een probleem

  1. Open een ticket in het Mijn Hosting.NL dashboard
    • vergeet niet je contactgegevens te vermelden
  2. Klik nadat het ticket aangemaakt is op de knop Escaleer

  3. Lees de waarschuwing aandachtig door
  4. Klik op de knop Bevestig Escalatie

Je ingediende vraag wordt nu direct geëscaleerd. Een Hosting Specialist neemt snel contact met je op.

 

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen