Hosted Exchange distributielijst aanmaken

Via Mijn Hosting kun je jouw Hosted Exchange omgeving volledig beheren. Je kunt bijvoorbeeld distributielijsten aanmaken om een bepaald e-mail adres uit te laten komen bij meerdere collega’s. Hieronder lees je hoe je een distributielijst kunt aanmaken.

Nieuwe lijst aanmaken

  1. Log in op Mijn Hosting.
  2. Ga in het ‘Dashboard‘ naar ‘Diensten‘.
  3. Klik op de Hosted Exchange omgeving waarvoor je de distributielijst wilt bewerken.
  4. Klik op ‘Naar Controle Paneel
    Er wordt een nieuw tabblad geopend waar je jouw Exchange omgeving kunt beheren.
  5. Ga naar ‘Service Beheerder‘ -> ‘Exchange Hosting‘ -> ‘Accounts‘.
  6. Klik op ‘Beheer‘ achter de juiste Hosted Exchange Werkgroep.
  7. Klik vervolgens op ‘Distributielijst’.
  8. Hier vind je alle distributielijsten.
  9. Klik op ‘Distributielijst toevoegen‘:
  10. Vul de velden in:
    – Selecteer type ‘Simpel Distributie Groep
    – Vul de velden ‘Naam weergeven‘ (weergave naam voor de ontvangers) en ‘Primair e-mail‘ (het e-mailadres van de distributielijst) in
    – Selecteer de ‘Beheerder‘ door deze van het linkerveld te verplaatsten naar het rechterveld
    – Selecteer vervolgens de personen die in de distributielijst moeten zitten, door deze van het linkerveld te verplaatsten naar het rechterveld
  11. Klik op ‘Opslaan’.

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is geopend tot 18:00 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen