Hosted Exchange distributielijst beheren
Via Mijn Hosting kun je jouw Hosted Exchange omgeving volledig beheren. Je kunt bijvoorbeeld distributielijsten aanmaken om een bepaald e-mail adres uit te laten komen bij meerdere collega’s. Hieronder lees je hoe je een distributielijst kunt beheren.
E-mailadres koppelen
- Log in op Mijn Hosting
- Ga in het ‘Dashboard‘ naar ‘Diensten‘
- Klik op de Hosted Exchange omgeving waarvoor je de distributielijst wilt bewerken
- Klik op ‘Naar Controle Paneel‘
Er wordt een nieuw tabblad geopend waar je jouw Exchange omgeving kunt beheren - Ga naar ‘Service Beheerder‘ -> ‘Exchange Hosting‘ -> ‘Accounts‘
- Klik op ‘Beheer‘ achter de juiste Hosted Exchange Werkgroep
- Klik vervolgens op ‘Distributielijst’
- Hier vind je alle distributielijsten
- Klik op het e-mail adres van de distributielijst die je wilt beheren
- Voeg hier account toe of verwijder deze
- Klik op ‘Opslaan’