Je e-mail volgen binnen Plesk

Het is mogelijk om binnen Plesk je e-mail bezorging te volgen, we leggen uit hoe je dat kan doen via onderstaande stappen.

Let op: het is alleen mogelijk om de mail te volgen via onderstaande stappen als er ook e-mail wordt gestuurd via het pakket.

  1. Log in op Mijn Hosting
  2. Klik op Diensten
  3. Klik op het juiste abonnement
  4. Klik op de knop Login op het Plesk controle paneel
  5. Klik op Mail onder de domeinnaam
  6. Klik op Bezorging volgen

Notitie: Is de verstuurde en/of ontvangen mail niet zichtbaar, dan kan je klikken op Vernieuwen om de laatste mail van de domeinnaam op te roepen uit de logs op de server.
Notitie: Indien de mail niet goed is verstuurd door welke reden dan ook, dan kan je de mail opnieuw versturen door de mail te selecteren door een vinkje te zetten in het vakje voor de email, vervolgens kan je klikken op Opnieuw versturen, als je dan op Vernieuwen klikt kan je zien of de mail nu goed is afgeleverd of als de mail naar je eigen mailbox is gestuurd kan je ook in de mailbox controleren of de mail goed is aangekomen.


Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen