Veel gestelde vragen over ons Zimbra platform

Ik heb een vraag over mx1/2.antispam-login.net

Wil je meer weten over de systemen die verantwoordelijk zijn voor de inkomende e-mail? Kijk dan in dit artikel waar we uitleg geven over bepaalde zaken die we wel en (nog) niet ondersteunen.

Hoe ziet jullie backup- & disaster recovery beleid er uit?

We maken extern backups die voornamelijk voor disaster recovery bedoeld zijn en bewaren die gedurende 5 dagen off site. Daarnaast hanteren we ‘binnen Zimbra’ 7 dagen retentie. Deze backups kunnen gebruikt worden voor het herstellen van een mailbox.

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen