Wat kunnen klanten van onze klantenservice verwachten?
Wat kunnen klanten van ons verwachten
Wij zijn een zogenoemde ‘Self Service’ hosting provider. Uiteraard helpt onze gratis klantenservice bij het bestellen, beheren en configureren van de door ons aangeboden diensten en assisteren we zo lang als nodig is om diensten te configureren. Hieronder lees je wat we allemaal wél doen en waar we je niet bij kunnen helpen.
Wist je dat wij voor het beheren van je diensten in Mijn SQR een uitgebreide kennisbank hebben waar we proberen iedere ‘Mijn SQR vraag’ te beantwoorden? Om klanten te helpen om de diensten optimaal te benutten hebben wij een scala aan kennisbank artikelen én ondersteunen wij daarnaast per telefoon, chat en e-mail.
Wat we altijd wel doen
- We geven klanten advies over alles omtrent onze web en e-mail hosting
- We leggen klanten uit hoe werkzaamheden in Mijn SQR gedaan kunnen worden
- We doen er alles aan om klanten optimaal gebruik te kunnen laten maken van onze diensten
- We nemen indien gewenst een beeldscherm over om bijvoorbeeld een mailbox te configureren
– We stoppen pas als e-mail ontvangen én versturen werkt
Wat we meestal niet doen
- We doen meestal geen werkzaamheden in Mijn SQR voor klanten
Wat wij nooit doen
- We lossen geen algemene computer problemen op
– hier vallen ook problemen met de e-mailclient (bijv. “Outlook start niet”) onder
– hier vallen ook problemen met het internet onder - We stellen geen printers in
- We voeren geen migraties naar VPS of Cloud omgevingen uit
- We komen niet op locatie om problemen op te lossen of accounts in te stellen
- We voeren geen werkzaamheden uit bij andere hosting providers