Filtermail

Wanneer je gebruik wilt maken van Filtermail dien je een domein met bestemming in te stellen. voor de inkomende filter is dit nodig om de route naar de bestemming in te kunnen stellen. voor de uitgaande filter is dit nodig als identifier ten behoeve van gebruikers authenticatie Lees hieronder hoe...

Volg onderstaande stappen om een gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen die gebruikt kunnen worden om in te loggen op het Filtermail Dashboard. Log in in Mijn Hosting Klik op Diensten Klik op het juiste abonnement Klik op Ga naar Spam Experts Controle Paneel Klik links onderaan de pagina op...

Je kunt Filtermail gebruiken als een smarthost relay om de uitgaande e-mail van jouw e-mail server of website te versturen. Met onderstaande documentatie configureer je de smarthost spf.filtermail.eu met poort 587 + TLS. Benodigdheden: Je dient eerst het IP adres te whitelisten of een SMTP gebruiker aan te maken. Je...

Wanneer je gebruik wilt maken van de uitgaande Antispam en Antivirus Service kan je op twee manieren aan de slag gaan. Je kunt aan de slag gaan met authenticatie op basis van IP adres of met authenticatie op basis van SMTP gebruikersnaam. In onderstaand artikel leggen wij je uit hoe...

Het kan voorkomen dat e-mail die je probeert te versturen door onze uitgaande spam filter tegengehouden wordt. Je krijgt in dit geval onderstaande foutmelding te zien op het ‘reply-to’ adres: Action: failed Status: 5.0.0 Remote-MTA: dns; filtermail.eu Diagnostic-Code: smtp; 550 High probability of spam Waarom worden mijn uitgaande e-mails als...

Maak je gebruik van onze inkomende spamfilter in combinatie met Microsoft365? Dan doe je er verstandig aan om de spamfilter van Microsoft365 uit te schakelen omdat het anders kan gebeuren dat inkomende e-mail in de spam folder beland. Let op: Schakel de Microsoft365 spamfilter niet uit indien je geen gebruik...

Je kunt met behulp van reguliere expressies bepaalde inkomende of uitgaande e-mail toestaan of weigeren. Log in op het Dashboard Als je een regel wilt maken voor Inkomende e-mail ga je naar Incoming – Protection Settings en klikt dan op Allow list filtering rules of Block list filtering rules wil...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen