ip adres autoriseren om gebruik te maken van de uitgaande spamfilter

Wanneer je gebruik wilt maken van de uitgaande Antispam en Antivirus Service kan je op twee manieren aan de slag gaan.
Je kunt aan de slag gaan met authenticatie op basis van IP adres of met authenticatie op basis van SMTP gebruikersnaam.

In onderstaand artikel leggen wij je uit hoe je op basis van een IP adres kunt authenticeren. Wil je echter gebruik maken van een SMTP gebruikersnaam en wachtwoord? Lees dan dit artikel.

Benodigdheden:

Een IP adres autoriseren voor de uitgaande spamfilter

  1. Log in op Mijn Hosting
  2. Klik op ‘Diensten’
  3. Klik op het juiste abonnement
  4. Klik op de knop ‘Ga naar Spam Experts controle paneel’
  5. Klik op Gebruikers beheren onder ‘Uitgaand’

Vul nu het IP adres in in het veld ‘IP adres (optioneel met een subnet)’ en de domeinnaam die je eerder aangemaakt hebt.
Sla de wijzigingen op met de knop ‘Toevoegen en instellen’.

Wij raden op de daaropvolgende pagina de volgende geavanceerde gebruikersinstellingen aan:

  1. Identification method: Envelope Sender
  2. Automatic lock: Yes
  3. Lock identities automatically: Yes
  4. Valid sender address required: Yes

De uitgaande gebruiker nu gereed voor gebruik! Wil je meer weten over de geavanceerde gebruikersinstellingen? Lees dan dit artikel.

Je kunt nu verder om je MTA of website te configureren om e-mail te versturen via de uitgaande spamfilter.

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen