Verklaring voor de verschillende statussen

Op de ‘log search’ pagina in het SpamExperts/filtermail controle paneel worden er allerlei statussen aan e-mails gegeven. Hieronder beschrijven we de meest voorkomende statussen waar wij vragen over krijgen. Heb je evengoed nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Bounced

De e-mail is retour afzender gegaan en kan niet alsnog afgeleverd worden.

Delivered

De e-mail is succesvol afgeleverd.

Delivery-failed

De e-mail is niet afgeleverd.

Not accepted

De e-mail is door het systeem niet geaccepteerd.

Queued

De e-mail staat momenteel in de wachtrij en zal waarschijnlijk spoedig verwerkt worden.

Quarantined

De e-mail is in quarantaine geplaatst. Indien gewenst kan de e-mail evengoed alsnog afgeleverd worden.

Rejected

De e-mail is door het systeem geweigerd.

Released

Een e-mail die eerder in quarantaine geplaatst was is vrijgegeven.

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen