Waarom worden mijn uitgaande e-mails als spam gezien?
Het kan voorkomen dat e-mail die je probeert te versturen door onze uitgaande spam filter tegengehouden wordt. Je krijgt in dit geval onderstaande foutmelding te zien op het ‘reply-to’ adres:
Action: failed
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; outgoing.antispam-login.net
Diagnostic-Code: smtp; 550 High probability of spam
Waarom worden mijn uitgaande e-mails als spam gezien?
Indien e-mail door onze uitgaande spamfilter als spam gezien wordt zijn er verbeteringen aan de inhoud van de e-mail nodig.
Je kunt het systeem van mail-tester.com gebruiken om te controleren welke verbeterpunten er mogelijk zijn.
Kunnen jullie mijn e-mail adres of applicatie uitzondering van deze controle?
Het is niet mogelijk om een e-mail adres of applicatie uit te zonderen van onze anti spam controle.
- Nu houden wij de e-mail tegen, grote kans dat de spam filter aan de ontvangende kant dit ook doet.
- Geen enkele applicatie is 100% veilig. Wij willen geen toekomstig risico creëren door applicaties uit te zonderen.