Microsoft365 spamfiltering uitschakelen

Maak je gebruik van onze inkomende spamfilter in combinatie met Microsoft365? Dan doe je er verstandig aan om de spamfilter van Microsoft365 uit te schakelen omdat het anders kan gebeuren dat inkomende e-mail in de spam folder beland.

Let op: Schakel de Microsoft365 spamfilter niet uit indien je geen gebruik maakt van onze inkomende spamfilter.

Schakel de Microsoft365 spamfilter uit

Om de Microsoft365 spamfilter uit te schakelen gaan we een mail transport rule maken.

  1. Log-in op het Exchange Admin Center
  2. Klik in het linker menu op Mail flow en daarna op Rules
  3. Klik nu op Add a rule en Create a new rule
  4. Stel vervolgens de rule conditions in
    1. Naam: geef de regel een willekeurige naam
    2. Apply this rule if:
      1. The recipientis external/internal
      2. en kies daarna voor Inside the organisation
    3. Do the following:
      1. Modify the message properties
      2. en kies daarna voor Bypass spam filtering

  5. Klik nu op Next en pas eventueel de regel instellingen aan (niet noodzakelijk)
  6. Klik nogmaals op Next, controleer je wijzigingen en daarna op Finish om de nieuwe regel op te slaan en te activeren.

De regel is nu actief! Je kunt nu een test e-mail sturen waarna je – als het goed is – zal zien dat deze e-mail in het Postvak In beland.

 

 

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen