Spam Experts

Zodra een domeinnaam in Plesk toegevoegd wordt, wordt de domeinnaam ook automatisch toegevoegd aan de e-mail filter van SpamExperts. Als doel wordt het huidige MX record van de domeinnaam ingesteld. Dit betekent dat e-mail, na het wijzigen van de MX records naar die van ons, afgeleverd zal blijven worden op...

Laat jij je e-mail automatisch doorsturen? Bijvoorbeeld vanaf jouwadres@zonnet.nl naar jouwadres@jouwdomein.nl? Dan kan het voorkomen dat mensen die jou proberen te bereiken een foutmelding te zien krijgen die lijkt op de volgende foutmelding: henk@jouwdomein.nl host HOSTNAAM [1.2.3.4] SMTP error from remote mail server after end of data: 550 82.215.18.9 is not allowed to send mail from jouwdomein.nl. Please see the SPF record, with scope mfrom, identity henk@jouwdomein.nl, and ip 82.215.18.9 Wat is er aan de hand De foutmelding ontstaat...

Wil je graag automatisch op de hoogte gehouden worden over bepaalde e-mail stromen? Dat kan! Volg onderstaande stappen om naar eigen wens een rapportage samen te stellen. Aan de hand van een zoekactie op de inkomende of uitgaande e-mail kan je ervoor kiezen om een Email Scout Report (ESR) te...

Volg onderstaande stappen om een beveiligingsrapport te ontvangen voor een mailbox of domeinnaam. Wil je in plaats van een beveiligingsrapport de resultaten van een zoekactie per e-mail ontvangen? Stel dan een Email Scout Report in Log in in Mijn Hosting klik op Diensten en daarna op het juiste abonnement klik op de...

Maak je gebruik van onze e-mail filter van SpamExperts/filtermail in combinatie met een eigen e-mail omgeving? Dan kan het gebeuren dat mensen die een e-mail naar jouw domein versturen een SPF foutmelding te zien krijgen. Die foutmelding lijkt op de onderstaande: H=server5.filtermail.eu [93.94.228.134] X=TLS1.2:ECDHE-RSA-AES128-GCM-SHA256:128 CV=no F= rejected RCPT : SPF:...

Het kan wenselijk zijn om de standaard instellingen van de spamfilter te wijzigen. Op deze manier kan bijvoorbeeld de drempel waarde verlaagd worden zodat e-mail sneller als spam gemarkeerd wordt, e-mail van nieuwe domeinen geweigerd wordt of kan de spamfilter in het geheel uitgeschakeld worden. Zo beheer je de spamfilterinstellingen...

Alleen gebruikersaccounts met API toegang hebben de mogelijkheid om zelf  DKIM ondertekening binnen de E-mail Delivery Service uit te schakelen. Heb je geen API toegang? Niet getreurd, wij kunnen DKIM voor je uitschakelen. Neem hiervoor contact met ons op. Met behulp van de API voer je het volgende commando...

Wanneer je gebruik wilt maken van Filtermail dien je een domein met bestemming in te stellen. voor de inkomende filter is dit nodig om de route naar de bestemming in te kunnen stellen. voor de uitgaande filter is dit nodig als identifier ten behoeve van gebruikers authenticatie Lees hieronder hoe...

Volg onderstaande stappen om een gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen die gebruikt kunnen worden om in te loggen op het Filtermail Dashboard. Log in in Mijn Hosting Klik op Diensten Klik op het juiste abonnement Klik op Ga naar Spam Experts Controle Paneel Klik links onderaan de pagina op...

Je kunt Filtermail gebruiken als een smarthost relay om de uitgaande e-mail van jouw e-mail server of website te versturen. Met onderstaande documentatie configureer je de smarthost spf.filtermail.eu met poort 587 + TLS. Benodigdheden: Je dient eerst het IP adres te whitelisten of een SMTP gebruiker aan te maken. Je...

Wanneer je gebruik wilt maken van de uitgaande Antispam en Antivirus Service kan je op twee manieren aan de slag gaan. Je kunt aan de slag gaan met authenticatie op basis van IP adres of met authenticatie op basis van SMTP gebruikersnaam. In onderstaand artikel leggen wij je uit hoe...

Het kan voorkomen dat e-mail die je probeert te versturen door onze uitgaande spam filter tegengehouden wordt. Je krijgt in dit geval onderstaande foutmelding te zien op het ‘reply-to’ adres: Action: failed Status: 5.0.0 Remote-MTA: dns; filtermail.eu Diagnostic-Code: smtp; 550 High probability of spam Waarom worden mijn uitgaande e-mails als...

Maak je gebruik van onze inkomende spamfilter in combinatie met Microsoft365? Dan doe je er verstandig aan om de spamfilter van Microsoft365 uit te schakelen omdat het anders kan gebeuren dat inkomende e-mail in de spam folder beland. Let op: Schakel de Microsoft365 spamfilter niet uit indien je geen gebruik...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen