Mijn Hosting
In het artikel ‘Gebruiker Mijn Hosting toevoegen’ lees je hoe je een gebruiker in Mijn Hosting kunt toevoegen. Wist je dat je als gebruiker ook toegang kunt krijgen tot andere bedrijven waar je eigenaar van bent, zonder hiervoor een alternatief e-mailadres te hoeven gebruiken? Hieronder lees je hoe je toegang...
Bij het toevoegen van een gebruiker in Mijn Hosting kun je de gebruiker verschillende rechten geven. Op deze pagina leggen we je uit hoe je een gebruiker toevoegt én welke rechten je moet aanvinken om bepaalde beheerfuncties toe te kennen. We geven ook aan dat Single Sign-On soms aangevinkt moet...
In deze handleiding lees je hoe je een bestaand Mijn Hosting account kunt uitnodigen voor toegang tot jouw account. Met deze toegang kunnen zij ‘bepaalde’ onderdelen beheren. Zo kun je bijvoorbeeld jouw websitebeheerder toegang geven tot jouw webhosting, zodat zij jouw website kunnen beheren. Op deze manier kan de gebruiker...
Wil je graag automatisch op de hoogte gehouden worden over bepaalde e-mail stromen? Dat kan! Volg onderstaande stappen om naar eigen wens een rapportage samen te stellen. Aan de hand van een zoekactie op de inkomende of uitgaande e-mail kan je ervoor kiezen om een Email Scout Report (ESR) te...
We kunnen ons goed voorstellen dat je als Hosting Partner graag geïnformeerd wordt wanneer een hosting pakket van een klant over quota is. Helaas is het als Hosting partner op dit moment nog niet mogelijk om quota notificaties te ontvangen omtrent een hosting pakket van een klant dat niet gekoppeld...
Met onze API is het mogelijk om de domeinen en DNS onder je eigen account en van je klanten te beheren. In dit artikel leer je hoe je met CLI tool Restish de DNS van een domeinnaam ophaalt, DNS records verwijderd en nieuwe DNS records toevoegt. In dit voorbeeld gebruik...
Je kunt je gemakkelijk voor updates over onderhoud en storingen inschrijven via e-mail, Slack of RSS. Daarnaast kan je onze onderhoud agenda toevoegen aan jouw agenda. Zo abonneer je met Email , Slack of RSS Ga naar https://status.hosting.nl Klik op Schrijf je gratis in voor updates Klik op Email ,...
Log in op Mijn Hosting Klik rechtsboven op je naam en daarna op Beheer API Je kunt op deze pagina nieuwe API sleutels aanmaken, een API sleutel resetten of verwijderen of de rechten die een API sleutel heeft aanpassen. Heb je hulp nodig? Stuur dan een e-mail naar api@hosting.nl!
Je kunt als partner bij ons gemakkelijk de diensten van je klanten doorzoeken en beheren. Ga naar Mijn Hosting en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op Mijn klanten Vul in het zoekveld je zoekopdracht in en druk op enter Om direct naar de beheer pagina van een klant, een...
Je kunt als partner bij ons gemakkelijk door de domeinen van je klanten bladeren. Ga naar Mijn Hosting en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op Mijn klanten Klik daarna op Bestellingen Klik nu op Domeinen
Je kunt in het Mijn.Hosting.NL Dashboard gemakkelijk je klanten beheren, bestellingen plaatsen voor klanten en door alle gekoppelde abonnementen en domeinen zoeken (en die beheren). Het is daarnaast ook mogelijk om alle facturen richting je klanten uit te schakelen zodat jij van ons alle facturen ontvangt én het is mogelijk...
Volg onderstaande stappen om in het Mijn Hosting.NL controle paneel je facturen in te zien. Bekijk je facturen Log in op Mijn Hosting Klik op Facturatie -> Mijn Facturen Hier kun je de facturen aanklikken die je wilt betalen of downloaden Als je de factuur hebt aangeklikt zie je een link om...
Volg onderstaande instructies om met behulp van de Hosting.NL API de nameservers van een domeinnaam te wijzigen en ‘eigen’ DNSSEC sleutels in te stellen. Om downtime te voorkomen passen we in onderstaande stappen een DNSSEC key rollover toe. Door gebruik te maken van een DNSSEC key rollover bescherm je een...
Webhooks maken het mogelijk om allerlei vervolg acties te koppelen aan bepaalde gebeurtenissen. Zo kan je bijvoorbeeld automatisch een berichtje in Slack, Teams of Discord krijgen zodra de verhuizing van een domeinnaam voltooid is of bericht ontvangen wanneer er in jouw eigen account, of in de account van een klant,...
Wil je de abonnementen van klanten gemakkelijk importeren in een extern programma? Dan kan dat met behulp van onze API of met behulp van de handige CSV exporteer functie. Lees hieronder waar je de CSV exporteer functie kunt vinden. Zo exporteer je de abonnementen van klanten naar CSV Ga naar Mijn...
Via Mijn Hosting kun je snel en eenvoudig je hosting dienst up- of downgraden graden naar een ander pakket. Uitbreiden Log in op Mijn Hosting met je gebruikersnaam en wachtwoord. Ga naar ‘Diensten‘ en klik op ‘Mijn Diensten‘ Klik op het abonnement dat je wilt uitbreiden. In het linkermenu verschijnt nu de...
Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.
Bekijk support artikelen