Meest gestelde vragen

Er zijn verschillende manieren om toegang te krijgen tot het nieuwe klantenportaal, ook bekend als Mijn Hosting. De eerste optie is om rechtstreeks naar de link https://mijn.hosting.nl te gaan. Een andere manier is door naar https://hosting.nl te gaan en vervolgens rechtsbovenin het scherm te klikken op ‘Mijn Hosting‘.

In de vernieuwde versie van het dashboard (Mijn Hosting) zijn er verschillende nieuwe functies toegevoegd. Zo kun je eenvoudig gebruikers toevoegen, automatische incasso instellen, verzamelfacturen activeren en nog veel meer.

We hebben alle PDF-facturen van het vorige klantenportaal voor je bewaard. Als je deze nodig hebt, kun je een e-mail sturen naar servicedesk@hosting.nl en sturen we ze zo snel mogelijk naar je toe.

Het bestellen van een domeinnaam is een fluitje van een cent. Ga naar https://hosting.nl/domainchecker en voer de gewenste domeinnaam in. Vervolgens kun je één of meerdere domeinnamen toevoegen en ze bestellen.

Er zijn twee verschillende mogelijkheden om producten te bestellen. Als je eerst meer informatie over het product wilt lezen, kun je dit doen via onze website. Daar kun je gedetailleerde informatie vinden en het product direct bestellen. Daarnaast kun je ook terecht in Mijn Hosting. Klik op ‘Diensten‘ en selecteer vervolgens ‘Bestel een nieuwe dienst‘ om alle beschikbare producten te verkennen.

Wanneer je in de ‘Winkelwagen‘ bent, kun je de kortingscode invoeren. Aan de rechterkant van het scherm, in het besteloverzicht, vind je de link ‘Ik heb een kortingscode‘. Klik erop en voer vervolgens de kortingscode in. Klik op de knop ‘Kortingscode inwisselen‘ om de kortingscode toe te passen.

Betalingen kunnen op verschillende manieren worden voldaan, waaronder:
  • iDEAL
  • Automatische incasso
  • Bancontact
  • Giropay
  • Sofortbanking
  • Apple Pay
  • Google Pay